Hösten kommer

Höstvindarna tar tag i löven för att röra runt ordentligt bland dem. De har ändrat färg och en del av dem fallit ner. Det är vackert 🍁🍂

Med den vackra hösten håller värken i sig. Jag önskar att jag kunnat säga att sommaren varit värkfri, men den har ju varit allt annat än värkfri. Med höstens vindar och väderväxlingar håller värken i sig. 

De senaste dagarna har händerna åter varit stela större delen av dagen (så fort jag varit still eller hållt i något lite längre). 

Dessutom har jag ont i vänster knä och fot. Knät har jag problem att böja 😟 och det värker på insidan och baksidan på det. 

På dagens runda (veckans tredje 👏🏼 trots allt) så gjorde det rejält ont. 

(null)

Nu är det bara 14 dagar kvar till ultraljuds undersökningen. Det har jag aldrig gjort. Ska bli spännande att se vad och om man kan se något på en sådan undersökning. 

Börjar ju känna mig som en papegoja när jag fortsätter säga "medicinerna hjälper inte fullt ut" 😒 Läkarna vill helst inte sätta in mer mediciner som är av typen som stänger ner immunförsvaret... det leder ju till andra allvarliga saker. 

En dag i taget! En dag i taget... 


Kommentera här: